יום שישי, 22 באפריל 2016

מעצורים לדלת וקולב לארגון הארון

שלום לכם!!!אני מאוד מאוד אוהבת את הקלות והנוחות של הזמנת מוצרים באינטרנט.כאן אני מבטיחה לפרסם המלצות או דיס המלצות של מוצרים אמייתיים שהוזמנו, ולפרסם תמונות שלהם!אני מזמינה פריטים ממגוון סוגים- אופנה, פריטים לבית, גאדג'טים, קוסמטיקה ועוד!כעת אני מזמינה בעיקר מהאתרים איביי ועלי אקספרס.

היום אתן 2 המלצות, וחצי דיס המלצה.

1. מעצור לדלת בצורת עלה מייפל

אני הזמנתי שניים כאלה. הוא חמוד, וגדול ממה שציפיתי, עושה את מה שהוא צריך לעשות.


תמונה של הפריט במציאות:


לחץ על מנת לצפות במעצורים לדלת באיביי

2.מעצור לדלת מסוג שונה

הוא נתלה על הדלת, ובעיקרון מיועד לילדים קטנים כך שלא יוכלו להוציא אותו ולהנעל.

אני הזמנתי 2 עבור חיות המחמד שלי שנוטות להנעל בחדרים שאנחנו לא בבית.

הוא פשוט, נח ועושה את העבודה שלו!



תמונה של הפריט במציאות:


לחץ על מנת לצפות במעצור לדלת באיביי


3. קולב לחסכון מקום בארון

בעיני לא כל כך מומלץ, הוא בעיקרון נועד לחסוך מקום בארון, אבל בתכלס הוא חוסך יחסית מעט מקום, הבגדים בו תלויים באופן מדורג כזה שלא נח לי, והווים של הקולבים שנתלים עליו חייבים להיות צרים כי החורים שלו די קטנים.

תמונה של הפריט במציאות:



לחץ על מנת לצפות בקולב שחוסך מקום בארון באיביי